ראשי רשויות לדרעי: "הגליל מתרוקן, אנחנו תולים בך תקוות"

בשבועיים האחרונים נפגשנו עם ראש הממשלה ועם שר האוצר ואני מודיע לכם שהם גילו רצון אמתי לקדם את התכנית
איתי גדסי No Comments on ראשי רשויות לדרעי: "הגליל מתרוקן, אנחנו תולים בך תקוות"

דרעי, נפגש הערב עם ראשי רשויות בצפון בעיריית מעלות, ושמע מהם על נחיצות הוצאתה לפועל של תכנית אסטרטגית לקידום הצפון עליה החליטה הממשלה לפני כשנה • בתחילת היום נפגש דרעי עם ראש עיריית נצרת החדש

בשבועיים האחרונים נפגשנו עם ראש הממשלה ועם שר האוצר ואני מודיע לכם שהם גילו רצון אמתי לקדם את התכנית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל אריה דרעי, נפגש הערב (יום ה׳), עם ראשי רשויות בצפון בעיריית מעלות ושמע מהם על רצונם להתחיל בתכנית האסטרטגית לקידום הצפון עליה החליטה הממשלה לפני כשנה. את התכנית הממתינה עדיין לתקצוב האוצר, יוביל השר דרעי באמצעות ראש המנהלת לקידום הצפון, האלוף (במיל׳) איתן דנגוט.

התכנית אמורה לכלול את כל משרדי הממשלה ועל פי התכנית יושקעו בה מיליארדי שקלים בהקמת אזורי תעסוקה, בניית תשתיות, מוסדות חינוך, שיפור מערכת הבריאות ועוד.

ראשי הרשויות אמרו לשר דרעי: "אנחנו תולים בך את כל התקוות שלנו. הגליל מתרוקן מצעירים, המון אנשים עוזבים אותו וחייבים לקחת את הצפון כפרויקט לאומי. כשאתה, השר דרעי, נבחרת לתפקיד שר הפנים בתוספת שר הפריפריה, כל ראשי הרשויות בצפון שמחו מאד. אתה האיש הנכון במקום הנכון וכולם מקווים שתרים את הצפון כמו שהמדינה האומה במשך שנים את אזור הדרום".

השר דרעי אמר בכינוס: "האלוף במיל׳ איתן דנגוט הוא הפרוייקטור של התכנית האסטרטגית לפיתוח הצפון. בעוד חודש יתחילו דיוני התקציב ואני מאד מקווה שהאוצר יחליט על תקצוב התכנית לשנתיים הקרובות ל-2017, 2018. אם התכנית לא תתוקצב אפשר לסיים עם התכנית. אם לא יהיה תקציב תוספתי לתכנית לקידום הצפון, לא עשינו כלום.

דרעי חשף: "בשבועיים האחרונים נפגשנו עם ראש הממשלה ועם שר האוצר ואני מודיע לכם שהם גילו רצון אמתי לקדם את התכנית. אמרתי להם שהדרום קיבל עשרות מיליארדי שקלים בשנים האחרונות, התוצאות טובות וכעת הגיע הזמן לסייע לצפון. השבוע נפגשנו עם שר האוצר ודובר שיהיה תקציב תוספתי לתכנית. דנגוט אמור לסכם זאת.

"שר האוצר כחלון אמר שהוא מחויב לתכנית. לפני כן נפגשנו עם רה"מ נתניהו וכל הצוות הבכיר שלו וגם הוא גילה מחויבות לתכנית. אנחנו חייבים שהדחפורים יעלו על הקרקע ואז הכל יתחיל לזרום. חייבים להניע את המהלך בשטח. הנושא החשוב ביותר כעת הן הטבות לתעשייה בצפון הרחוק. אני רוצה אפס מס לתעשייה בצפון בעשר השנים הבאות. רק זה יביא תעשיה רצינית לצפון. אני מקווה שבפגישה הבאה, נתבשר כולנו שהאוצר תעקוב את התכנית ונצא לדרך לעתיד טוב יותר לכולנו״.

את היום התחיל השר דרעי בסיור בעיר נצרת עילית, השר הראשון המבקר בעיר מאז בחירתו של רונן פלוט לתפקיד. השר דרעי חנך רחוב על שם מרן הרב עובדיה יוסף, סייר בעיר וסיים בביקור עבודה בעירייה עם ראשי משרדי הפנים והפריפריה. משם המשיך השר דרעי לסיור בשלומי עם ראש העיר גבי נעמן.

השר ביקר במעיין החינוך התורני בשלומי ביחד עם גבי נעמן וח״כ יצחק ועקנין ומשם המשיך למרכז הצעירים בשלומי שפועל מטעם משרד הפריפריה, הנגב והגליל ופועל למען צעירים בכל האזור. המרכז מעניק לצעירי האזור קורסים, ייעוץ תעסוקתי, כנסי יזמות עסקית, הכשרות, אירועי פנאי ותרבות.



0 תגובות